Få vores nyheder på mail

Discovery Networks henter ny kommunikationschef

Pressemeddelelse   •   Aug 06, 2018 09:30 CEST

Discovery Networks Danmark har fundet sin nye corporate kommunikationschef. Valget er faldet på Casper Felt, som kommer fra en stilling som rådgiver i kommunikationsbureauet Operate.

Casper Felt vil være ansvarlig for Discoverys interne kommunikation og corporate kommunikation, og vil komme til at arbejde tæt sammen med Discoverys pressechef, Lena Bøgild, som er ansvarlig for al kommunikation omkring virksomhedens programfortefølje og sportsrettigheder.

- Vi er meget glade for at kunne byde Casper velkommen til Discovery Networks Danmark. Casper har solid erfaring med corporate communications, og de kommunikationsdiscipliner det indebærer. Vi ser frem til, han løfter vores kommunikation og interessevaretagelse på et marked som er i konstant forandring, og hvor vi har behov for hele tiden at være et skridt foran, udtaler Christian Kemp, CEO i Discovery Networks Danmark.

Casper Felt kommer fra et af landets største kommunikationshuse, Operate. Her har Casper rådgivet en række større virksomheder og organisationer inden for både PR, interessevaretagelse og kampagner. Tidligere har Casper været ansat i Danske Banks direktionssekretariat og External Relations.

- Gennem de seneste år har mediebranchen været i en rivende udvikling. Det gælder i høj grad også Discovery Networks, som har været en af frontløberne på det danske marked. Jeg glæder mig til at blive en del af den udvikling i en brydningstid, hvor vi alle ændrer vores medievaner. Og så ser jeg frem til at bringe mine erfaringer i spil i en international medievirksomhed, siger Casper Felt.

Casper Felt tiltræder den 13. august.

Discovery Networks Danmark er den danske medievirksomhed bag blandt andet Kanal 5, 6’eren, Eurosport- og Discovery-kanalerne samt streamingtjenesterne Eurosport Player og Dplay. Discoverys 12 tv-kanaler har en samlet kommerciel seerandel på godt 20 pct., hvilket gør Discovery til den tredjestørste kommercielle tv-gruppe i Danmark. På tværs af Discoverys platforme får brugerne en stærk kombination af seriøst underholdende programmer, nærværende reportager og førsteklasses sport som bl.a. fodboldlandsholdets kampe, Superligaen og Premier League. Discovery Networks Danmark har en dansk ledelse og er ejet af Discovery Communications.

Besøg vores hjemmeside for flere nyheder om Discovery.